One day

2012-04-25
Kollar på One Day, som är en av mina favoritfilmer, och trycker i mig ballerinakex som jag egentligen skulle ha att mumsa på när vi skriver uppsats i tre timmar imorgon, nationella i svenska. Men men, det passade ju lika bra nu likson. Jag skulle egentligen på läxhjälp med Rebecca, vår service men jag orkar bara inte. Varje dag efter skolan är jag totalt slut, eller, jag har bara gått två dagar men ändå, är så trött ibland att jag inte ens orkar stå upp. Funderar på att åka till Vetlanda direkt efter uppsatsskrivningen imorgon, vi har ändå inga fler lektiner den dagen. Så om jag inte mår bättre gör jag nog det. Missar ju fredagen men hur mycket nytta gör jag när jag sitter och skakar/fryser/svettas/har ont i huvudet/har mensvärk osv..? Avlider.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment