17 år

2012-05-13
Igår fyllde jag 17 år. Känns inget  määrkvärdigt då 17 verkar vara en ganska meningslös ålder. Men men, då kan man ju få vara lite meningslös också. Jag fick en Fjällräven ryggsäck av pappa vilket är välbehövligt då min gamla i princip är trasig! Slipper bära alla skolböcker i en liten axelpåse i framtiden. SKÖNT. Jag sitter i mitt rum i Jönköping nu och har egentligen inte gjort någonting sedan jag kom fram. Är trött och vill sova men går liksom inte och lägger mig. Tror jag ska ut och gå på morgonen imorgon. Det gjorde jag måndag och tisdag förra veckan också sedan fick jag känningar av benhinneinflamation och kände att det kanske var bättre att ta det lite lugnt så tänkte att jag kan ju gå imorgon igen då jag har vilat i några dagar.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment