Hej kära

2012-05-10
Kul att ni fortfarande hänger här på min blogg trots att jag inte uppdaterar. Jag vet inte om jag kommer börja blogga ordentligt igen, lite då och då snarare. Ni hittar mig på twitter, instagram eller tumblr istället. Där uppdaterar jag betydligt oftare. 
Jag är nästan frisk enligt mig själv nu. Så skönt att inte behöva snyta mig eller använda nässpray hela tiden! Idag ska jag dock ta HPV- vaccinet och jag är lite nervös. Gillar inte alls sprutor, men det ska nog gå bra. Just nu har jag biologilektion och förstår ingenting av exel som vi håller på med, tappade bort mig och orkar inte komma igen typ. Har också fått reda på att om man inte klarade fuels-provet ska man göra omprov om ett par veckor. Jag klarade det förmodligen inte. FUCK. 
Har för övrigt totalt tappat motivationen till allt annat än träning. Det är det enda som jag tycker är kul nu. Och att läsa. Att plugga och anstränga mig har väl aldrig varit något jag gjort så sätt men nu är det verkligen inte största prioriteringen.. Känner alltid; det löser sig. Vilket det oftast gör, men ändå..


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment