Sjukförklarar mig

2012-04-26
Jag tar härmed tillbaka min friskförklaring i och med att jag aldrig blev frisk. Känner mig fortfarande för jävlig och åker tillbaka till Vetlanda i eftermiddag. Har ingen ork till någonting i och med förkylningen och det tar även bort min lust att ta tag i saker. Både skolan och vänner. Vill inte ha det såhär längre och vill bli frisk!! Är det inte bättre på måndag uppsöker jag en läkare för pencillin eller vad fan dom kan ge mig för att bli frisk. Det håller ju i sig liksom. Två veckor nu, minimal förändring. En förkylning brukar hålla i sig en vecka ungefär. På mig i alla fall. Jag kan dock inte åka förrän efter fyra då mitt fritidskort börjar gälla. Åker eventuellt till Eksjö där mamma jobbarr åker bil med henne därifrån. 
I och med att vi slutade efter nationella gick jag på stan med Maja och Rebecca en stund, kände att jag faktiskt orkade det i och med att vi bara varit i skolan drygt en timma. Vi kollade i alla fall in H&M kollektion som samlar in pengar mot AIDS. Det var verkligen jättesnyggt men väldigt mycket var slut. De sa att bikinin hade tagit slut på 5 minuter! Vi hittade dock att en provdocka hade en överdel på sig men det var 36 som var alldeles för litet för mig så kom hem utan..
Dessa två hade jag gärna köpt med hem men båda var slut och de är slut på hemsidan också. Synd..!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment