Bad update ..!

2010-12-20
Förlåt för en riktigt dålig uppdatering, men nu när jag har varit sjuk lockar det inte att blogga då jag inte gjort så mycket. Men idag gick jag till skolan trots att jag hade feber och kroppen var utmattad. Det gick bra på dansen ändå, försökte dansa så mycket jag kunde. Riktigt kul! Jag glömde dock min kofta i folkets park/hus..Kommer antagligen få tillbaka den imorgon.

När jag kom hem hade jag över 38 gradig feber och det värkte i hela huvudet, därför ska jag bara vila nu och se om febern försvinner, gör den inte det går jag nog inte till skolan imorgon. Det är ju inte så kul att vara sjuk precis lagom till jul :(

Jag ska försöka uppdatera mer senare men lovar inget, nu vet ni att jag lever iaf! :)


Jag just nu i myskläder! ;)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment