Dålig uppdatering idag

2010-12-23

Heeeey Sötisar !

Idag har jag varit och köpt julklappar hela förmiddagen, sen gick Emina, Emmie, Nejra och jag hem till Marias föräldrar och va hos dom, lämnade julklapparna vi köpt till Maria med! När jag kom hem hade vi ett minijulbord, mamma, jag och min syster, och bytte julklappar med varann. Jag fick bl.a. ett terminskort på friskis, nu jävlar ska det tränas (!!!)
Imorgon bär det av till Värnamo, skulle ju åkt idag men det blev ändrade planer. Just nu sitter jag och väntar på att torktumlaren ska bli klar så jag kan få sova någon gång, är jättetrött och ska upp tidigt imorgon för vi ska vara iväg vid 9:00! Kommer dö..

Förövrigt ska jag köpa en ny toning snart, mörkbrun! :) Men det kommer jag inte kunna göra förän på måndag. Får se om jag får tillgång att uppdatera mer imorgon. Annars hörs vi på lördag.

GOD JUL!


Why so serious?



Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment