Finns ju ingen god mat..

2010-12-28
..här hemma. Min aptit är som bortblåst, blir inte sugen på någonting alls! Innan jag gick upp idag tänkte jag därför ut något som jag kunde tänka mig att äta och kom fram till flingor och mjölk, men nejdå, då fanns det ingen mjölk! Gaaaah!
Därför skippar jag frukosten..igen..och kör på lunch lite senare då jag hoppas aptiten kommit tillbaka lite.

Förövrigt vaknade jag nyss och vet inte exakt vad jag ska göra idag, jag fick beslutsångest (as usual) när det gäller toningen så jag köpte ingen igår..Men nu ångrar jag att jag inte gjorde det. Aja, får se hur det blir med det..

Jag kanske ska virka syrrans dreads idag! Tjäna lite pengar behövs alltid, hihi :D


Bild från Emmabodafestivalen


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment