Nyduschad och fräsch!

2010-12-25
Jag har precis duschat och smörjt in benen med bodylotion, känner mig jättefräsch! Nu ska jag bara torka håret och göra mig i ordning, sen ska jag bara ta det lugnt innan jag går coh lägger mig :)

Imorgon är det mellandagsrea och självklart ska jag dit! Man passar ju på att fynda när man kan ;) Jag och Emrik ska försöka vara där vid 10 så inte allt är slut när man kommer dit. Vi har även tänkt att äta på Chili Thai om det är öppet, mys!

Imorgon öppnar Kettilsås också, jag ville vara där men det är precis när rean är..och rean går faktiskt före.
Men jag ska försöka komma dit och åka så snabbt jag kan någon annan dag, längtar efter att ta på mig bootsen eller pjäxorna, spänna fast snowboarden eller ta på skidorna och kasta sig ut i backarna, eller..den lilla backen som finns i detta fallet..Åh :D


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment