Plugg, plugg..

2010-12-07
Jag sitter och pluggar, som vanligt tycker jag..Jag gör bilduppgifterna nu, först skrev jag om en konstnär, Monet, sedan gjorde jag en tolkning av en av hans målningar, gick väl sådär. Och sen har jag skrivit en skriftlig tolkning av både hans och min målning. Ska bara skriva texterna på datorn så att jag kan skriva ut dom i skolan imorgon, men word funkade inte så får fråga mamma när hon kommer hem hur jag ska göra.

Sen ska jag iaf göra sjukt mycket matte. Jag hatar det! Men det är prov imorgon så jag ska göra klart röd kurs på geometri, grundkursen i procent och repetionsuppgifterna vi fick inför provet, det lär nog ta sin tid..
Jag hade förresten 60/71 på SO provet jag gjorde i fredags, hoppades på mer men med tanke på allt jag inte kunde gick det väl ganska bra. Nu vill jag bara veta vad jag fick på teknikprovet!


Random pic igen


Jag måste verkligen skaffa en mindre kamera så jag kan ta med den och ta bilder på saker jag gör. Som det är nu har jag bara en systemkamera och hur lätt är det att dra med den överallt? Får väl se om det blir någon i julklapp, ehehe.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment