Så trött!

2010-12-14
Jag slutade tidigt idag och var så trött så jag började titta på en film vi hade hemma. Den heter "Allt för min syster" och det var jättebra! Värsta snyftfilm :D Satt faktiskt och lipade i slutet, så den tipsar jag om!

Nu ska jag göra klart matteläxan, läsa ut en bok och skriva en läslogg och ett omdöme om den OCH plugga på musiken. Inte så tunga saker men ändå något som måste göras. Jag skulle också gått och handlat lite mat och sånt som jag ville ha, men jag har inte orkat så får se om jag gör det sen.

Den senaste tiden har det varit väldigt dålig uppdatering från mitt håll men det är snart lov och man är så himla trött, då är inte bloggen det första man tänker på.

Hittade lite bilder från förr i min gamla mobil!








Så liten man va!

2010-12-14 @ 21:06:49

Du är fortfarande liten ;) <3


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment