Vill ha popcorn!

2010-12-08
Jag är sjuukt sugen på popcorn! Fattar inte varför..men när jag gick och skulle göra det hade vi inga! :( Sur jag blev. Jag orkar inte heller gå och köpa fastän jag bor mitt emot vasakiosken, jag är lat jag vet..

Funderar på om jag ska gå och köpa..har dom opoppade på Vasa? Det är billigare på helges..fast längre dit. Och det är kallt, Men..hmm. Ringer mamma istället, ehehe (a)


Tummen ner på det!

2010-12-08 @ 17:01:03

Så underbart söt du är i ditt röda hår!

Du är alltid så vacker gumman, jag saknar dig! Vi får ses snart ju :) till nyår kanske? <3

2010-12-08 @ 22:10:33

haha jag har typ en miljon påsar popcorn :D förresten är du fjortis, en lat fjortis som inte orkar gå och vinka i fönstret...

2010-12-09 @ 16:14:05

Tack Emrik, Tack!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment