Snart är det lördagsmyyyys!

2010-11-13
Yes! Snart ska jag börja titta på film, poppa popcorn och ha allmänt mysigt med tv:n som sällskap, kunde ju varit bättre men det funkar! Jag är galet trött och tänkte väl inte precis säga emot mig själv när jag vill sova om man säger så. Det känns som att nästa vecka kommer bli sjuuuuukt awesome!

* Jag vet inga prov alls. visst, det betyder läxor men inte lika mkt plugg.

* På onsdag efter skolan ska Mikaela och jag åka till Jönköping och shooppaaaa! ♥

* På torsdag är det gymnasiebesök i Nässjö, Brinellgymnasiet, slipper hela skoldagen.

* Och så hoppas jag att det händer något i helgen också ;)

* På lördag ska jag till Jönöping igen och besöka ett annat gymnasie som jag vill gå :)


Den enda dåliga saken är att på tisdag ska vi till Njudung och jag slutar egentligen kvart i ett den dagen men får inte sluta förrän halv fyra eller något! Surt..



Kolla hååååret!! :o Funderar på om jag ska försöka få tillbaka det :))

2010-11-14 @ 12:19:03

Nice:-D <3

2010-11-14 @ 12:40:06

Ta INTE tillbaka håret. det va ju as coolt ! :P


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment