Avslutningsklänning- CHECK

2011-04-05
Nu har jag fått hem en klänning från Nelly.com, den är jättesöt och verkligen min stil! Sitter kanske inte helt perfekt men hur lätt är det att hitta en klänning som gör det? Nu har jag skor och lite andra saker kvar att fixa till avslutningen. Tror jag vet vilka skor jag vill ha men jag måste bara hitta dom i butik också för att kunna prova dom. Skulle beställt från have2have.se men de var slut i min storlek.. Har även bestämt mig för att köpa vita converse, har velat från och till jättelänge nu men nu har jag bestämt mig, det är så galet snyggt med vita converse och jeansjacka i sommar!

Nu ska jag försöka göra lite läxor så jag slipper det senare i veckan..!


2011-04-15 @ 12:44:15

Balenciaga Handbag is the highest quality, most authentic looking Designer handbags you will ever see! Our Sale Discount Balenciaga Handbag 2010 have every single detail a Balenciaga Handbag would actually have.




Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment