Friskus

2011-04-11

Hellu gott folk!

Galet va friskus jag känner mig nu! Drack först en smoothie när jag kom hem från skolan, sen tog jag på mig springskorna och var ute och joggade i en hel timma! Efter det tog jag fram yogamattan och yogade i en halvtimme, så en och en halvtimmes träning idag. Härligt! Nu sitter jag och äter kolsoppa, väldigt nyttigt och det är godare än vad det låter. ;)

Mamma och jag kör på GI-mat nu plus träning, ska bli fit till sommaren har jag bestämt mig för! Hatar när man har kvar hullet från juletider, men nu ska det bort! Ska försöka bli av med mitt sötsaksberoende också. Det är den jobbiga biten :(

Nej nu ska jag göra lite läxor, musik och SO, kanske matte också.. Får se hur mycket jag orkar :)


Vet att jag redan har lagt upp bilden, men jag gillar den och dessutom har jag bildbrist. Ska bättra mig!


2011-04-11 @ 21:08:19

Du, något "hull"? Linda sluta.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment