Helsingborg imorgon!

2011-04-14
Heej!

Imorgon efter skolan (tar ledigt sista lektionen) åker jag till Helsingborg för att träffa min kusin. Det ska bli hur kul som helst eftersom jag aldrig varit hos henne. Jag har velat fram och tillbaka om jag skulle åka för att jag egentligen inte har råd men nu har jag bestämt mig för att det är lätt värt pengarna! Iaf åker jag och min moster (hennes mamma) från Vetlanda klockan tre till Alvesta där jag ska med ett tåg vid halv fem. Sedan är jag framme i Hässleholm kvart över fem där Jennifer ska möta mig så åker vi tillsammans till Helsingborg. AWESOME! Asbra att hon möter mig på stationen, jag som aldrig hittar någonstans! Har sämt lokalsinne..

Jag ska iaf stanna hos henne till söndag så jag vet inte hur det blir med uppdateringen under denna tiden. This will be so fuckin' awesome!


En jättegammal bild på mig och Jennifer. (Jag hade långt och blondt hår på den tiden, lite skillnad va?) Jag kommer ihåg den här dagen så väl, vi tittade på tapeter som vi ville ha som kallades "Londontapeter" tror jag. Dom var jättesnygga och jag hittade direkt en favorit, som jag sedan fick tapetserad på en av väggarna i mitt nuvarande rum! Galet snyggt :D


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment