I´m comin' up so you better get this party started

2011-04-20

Heey, cuties! Nu har jag lagt upp massor av bilder på bloggen i brist av annat atta göra.. Bra eller dåligt?
Idag har jag iaf inte gjort så mycket egentligen, på förmiddagen fixade jag mina naglar som ni såg i ett tidigare inlägg. Sen var jag handlade MASSOR av mat med mamma. Konstigt nog köper man alltid mycket mer mat när det är en högtid som påsk.. Efter det har jag bara suttit och ätit godis och tagit massor av kort med camen, ehe :D

Skulle egentligen åkt inlines idag med men det började ju regna sen så var inte alls sugen på det.. Annars är det galet bra träning för benen. Sjukt skönt när det sög i lårmusklerna. Kan säga att jag sov hur gott som helst efter det!

Ikväll ska jag nog vara hemma med mamma och kanske titta på någon film, vilken har jag ingen aning om, någon ni kan tipsa om?


En suddig bild på dagens outfit.

PUSS


2011-04-21 @ 11:27:08

The Rite verkar bra och läskig, har inte sett den än dock :s


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment