Känns som sommar, och jag älskar det

2011-04-25
Hey there!

Jag har inte blogat mycket alls nu på lovet men det har ju varit så bra väder! Vem vill sitta inne vid datorn när man kan vara ute i solen? Inte jag iaf. Jag har solat flera dagar nu på lovet och idag har jag faktiskt badat också! Premiärdoppet blev 25 april i år, förra året var det 30:e. Ännu tidigare nästa år då! Haha. Nej men det var faktiskt riktigt skönt. Lite kallt i början men sen blev det hur skönt som helst och man kunde simma runt lite. Dock blev det inte så mycket för min del för min syrra och ja såg en fisk och då blev jag så rädd att fisken skulle bita tag i min navelpiercing så jag höll handen för hela tiden och då ble det jobbigt att simma :( Alltid rädd att fiskar ska bita i mina piercingar, tänk er själva om en stor gädda skulle komma och bita mig i magen, skulle ju dö av chock! Gud ja..

Här är lite bilder från dagen! :D












Favvobrillzen!

2011-04-25 @ 21:53:02

Sv; Jag kommer med ihåg när vi tog bilderna, kommer dock inte ihåg att vi pratade om min mormor, haha ^^

2011-05-04 @ 20:34:34

Finns bara ett ord för den näst-översta bilden.



(sorry ^^)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment