Misslyckade försök

2011-04-02
Hej allihop!

Mina försök till att börja blogga igen har misslyckats, men jag ska försöka att börja blogga mer och mer efter hand nu. Förlåt att jag inte svarat på några kommentarer alls, men eftersom jag varit så inaktiv så har jag inte läst dom förän nu och det känns lite sent att svara på dom nu. Men om ni kommenterar nu ska jag försöka svara!
Saker och ting har inte varit så bra den senaste tiden så jag har inte varit på så bra humör.. Jag försöker 'lära mig av det, släppa det och gå vidare' som man brukar säga, men det är inte det lättaste.

För övrigt har det blivit varmare ni iaf, 10 grader är alltid fint!.. Nu ska jag fortsätta trycka i mig godis och titta på onödiga, galet tråkiga filmer på tv:n..BYE!

Har tonat håret igen förresten så jag är sådär illröd i hårfästet..ehe


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment