talk less, say more

2011-04-26
Hello!

Känner att det var mer saker jag skulle göra idag än jag trodde. Skulle varit med Emrik idag men det får bli imorgon istället. Nu har jag precis ätit och ska snart åka med mamma till mormor, ska bland annat välja ett foto till min syster student. Hittat ett jättegulligt! Sen ska jag göra alla läxor, är inte så många egentligen men måste ändå få det gjort. Sen har jag nog inte så mycket resten av veckan och det känns skönt eftersom dagarna blir längre ju närmre slutet av veckan vi kommer. Sen är det valborg i helgen, GATT! Kommer bli grymt :D






Jag just nu!

2011-04-26 @ 17:42:22

NU SKA DU LÄNKA TILL VÅR BLOGG!!! HIHIHI!!!

2011-04-27 @ 16:01:41

Hejhej!

Nu är jag tillbaka och bloggar igen om mitt liv som modell och en massa annat kul!



Var med och tävla om tusentals fler besökare i dagens blogg hos mig!

Här hittar du tävlingsinlägget:

http://beich.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html



Kram Bea!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment