vill ha!

2011-04-03
I've said it once, I've said it twice, I’ve said it a thousand fucking times.
That I'm okay, that I'm fine, that it’s all just in my mind. -
It never ends, Bring me the horizon

Om ungefär en och en halv timma blir det att dra iväg till Jönköping. Kommer antagligen lyssna på musik hela vägen dit och hem så måste fixa så att ipoden är laddad.

För ett tag sen, något år sen, var jag helt galen i kläder från drop dead. När jag frågade om jag kunde beställa kläder därifrån fick jag ett nej och glömde bort det efter ett tag men nu har det kommit upp till ytan och jag ska försöka spara så mycket av mina fucking pengar som jag kan för mamma sa att om jag har gott om pengar får jag göra det. Bara det att jag kommer säkert inte lyckas, men ska försöka som satan!

Detta är några av de saker jag vill ha;














Fatta vad snyggt med en av t-shirtsen till ett par jeansshorts och converse i sommar!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment