Åker snart mot Vetlanda

2011-08-15
Klockan 16:29 åker jag tillbaka till Vetlanda. Åker dock tillbaka till Jönköping imorgon kväll och då har jag Emmie med mig! Har inte kunnat blogga då det kom massor av byggarbetare klockan sju på morgonen idag och stängde av elen, och min dator som hade döt.. Men men, nu är den igång igen iaf! Har även fått reda på att jag kommer få en egen dator av skolan, härligt!

Nu ska jag bara packa ihop en väska med lite saker så ska jag snart dra mig mot stationen så jag kommer med tåget! I och med att byggarbetarna kom så tidigt orkade jag inte med att höra deras bankande så mycket utan tog mig ut på stan klockan tio ungefär och strosade omkring i massor av affärer. Hittade en underbar roströd tröja på carling och en par cheap monday jeans på Bobbys i storlek 23/32!! Wtf säger jag bara, men dom passar perfekt! Skönt att äntligen få köpa lite kläder, har inte gjort det på hela sommaren! Kommer jag klara av att bo här mitt i stan eller kommer mina pengar vara slut hela tiden? Farligt det här.
Nej nu måste jag röra på mig!

2011-08-15 @ 22:00:03

fin hårfärg:)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment