Det här med koder..

2011-08-16
Försökte fixa lite smått med min blogg i kodmallen, det har gått bra innan och jag har blivit nöjd även om det är riktigt jobbigt för mig som är ganska okunnig! Men nu.. Nu har jag kommit till den punkten att det blir helt cp och jag hittar inget som kan vara felet och jag hittar ingenstans där det står om det här problemet. Men det är så här att jag skulle ändra texten som står när man ska kommentera, Namn, e-postadress osv. Men då blev det så att det vita försvinner när man ska in och kommentera och den här "tegelväggen" som jag har som bakgrundsbild syns istället och det ser helt kaos ut! Jag fattar ingenting! Hjälp :(

2011-08-16 @ 12:46:06

Allt bra?

2011-08-16 @ 12:58:08

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/august/tisdag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-08-16 @ 13:42:33

Hade jag varit där hade jag kunnat hjälpa, men nejdå!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment