Handsome guy, I am almost drooling

2011-08-01
Rawr säger jag bara! Jag och Nejra skypade med en kille idag, i brist på annat att göra, som heter Jonas. Han sjöng och spelade gitarr och var så satans snygg! Jävlar säger jag bara. Kommer dock inte ihåg vart han bodde men långt bort var det iaf.

Btw så bakade jag kladdkaka innan och satan vad gott! Den är nästan slut! Dock inte bara jag som ätit av den, höhö. Vad ska jag göra nu? Läsa vidare i Harry Potter- boken? Maybe. Senare kanske, har snart läst ut den! Kommer inte hinna läsa alla men en till kanske innan skolan börjar :)

Har satt i 5:an nu också, kommer säkert tappa den inatt för den sitter knappt i alltså. Men men, bara att försöka igen isf! Även fast jag trycker så det dunkar i hela örat kommer den inte längre in i alla fall. Jävla öra.. Wäwä.






Fula gula bilder :)

GODNATT

2011-08-01 @ 22:45:03

Följer dig på bloglovin nu :D

2011-08-01 @ 22:57:36

Sv; tack :)

2011-08-01 @ 23:36:09

När jag töjde kändes det ingen skillnad på 1mm, alltså typ från fyra till fem o: Btw tänkte jag lämna 7,5:an till Mickan så hon kan lämna den till dig, för du och jag ses ju inte så ofta ^^


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment