I'm on my way to a better place

2011-08-20
Musik. Musik. Musiiiiiiik. Ligger och lyssnar på just, musik, i mammas säng. PJ Harvey. Awesome enligt mig. Vet inte vad jag ska hitta på. Är inte så sugen på kräftskiva längre men wäwä, åker dit ändå. Läntar tills jag fått alla möbler till mitt rum och packat upp. Kommer sätta mig på min stora mjuka, otroligt snygga matta och kolla på hur det blev. Har dock inga inredningsprylar än. Men det kommer så småning om. Skrev jag detta innan? Ja ni märker ju vad jag tänker på hela tiden iaf...
Tänkte slänga in dagens outfit och facelook. Det var ett tag sen sist!
Linne- En gammal tröja jag klippte av ärmarna på och gjorde fransar, riktigt nöjd!
Jeans- Crocker från JC

Förövigt är jag osminkad och kommer nog förbli det idag.

2011-08-20 @ 15:18:59

det står för "livet är till för att levas" :)



Gött med kräftskiva, blev slapp fredag för min del. Tror det blir samma idag, filmkväll är alltid soft :) ska du göra något spec ikväll? kram

2011-08-20 @ 19:33:41

Hallå där sötnos:) Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/lordag-dagens-blogg-2.html#comment


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment