in kommer ting, in kommer ting, in kommer ting kallad kapten

2011-08-29
Det verkar som att jag har vunnit en "Dagens blogg- tävling" eller liknande för min statistik visade att jag hade många fler besökare än vad jag brukar igår. Härligt! Alltid kul när statistiken ökar. Förövrigt tycker jag att jag har sådär "lagom" mycket besökare, om man nu kan ha det. Jag menar, jag bloggar mest för att skriva av mig egentligen. För min egen skull alltså. Och för att de som vill av mina vänner och släkt ska kunna hålla lite koll på mig.
Just nu sitter jag och lyssnar på Kapten röd och tänkte snart dra mig ner till stan, eller ja, gå ner för några trappor så är jag i stan eftersom jag bor mitt i, haha! Satan vad härligt! Hittade ett par sjukt snygga högmidjade jeans på Bobbys idag på världens längsta håltimma! Vill även köpa två jeans på JC, (crocker in my ♥!). De har två för 599kr och dessutom har jag 20% på ett par jeans men det gäller ju bara om jag köper ett par. MEN, jag kan ju inte lägga 1000kr på jeans bara sådär?! Blir att köpa ett par nu (eftersom jag verkligen, verkligen behöver ett par!) och kanske köpa ett par nästa månad också? Beror på hur jag har det ekonomiskt. Lite jobbigt nu i efterhand att jag klippte av typ alla mina jeans till shorts i somras. Smart Linda, smart.. Hörde förresten att Kenza var på A6 idag. Jag orkade inte gå dit men det hade varit lite smått kul att de henne live, om hon är så perfekt som man tror. Kan tänka mig att hon är det.
Btw, jag har bara några få bilder från idag, då vi klädde ut oss, men jag ska lägga upp dem! Varnar för dålig kvalité.
Puss på er!
Jag just nu!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment