Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma

2011-08-13
Vaknade för ett tag sen med tankarna på att jag skulle åka till Jönköping. Efter ett snack med mamma kom vi fram till att det var onödiga pengar dp jag inte har något kort att åka på än. På måndag kan jag skaffa ett fritidskort att åka på. Blev dock lite sur då jag VILL DIT!!

Sitter iaf och lyssnar på apten röd. Wonderful. Senare ska jag ner på stan och köper en röd hårfärg. Dags att håret blir rött igen känner jag, har dessutom redan fått en utväxt. Så jävla onödiga pengar de där på massa hårfärg men w.e, jag vill ha det. Får se om någon hänger med mig.

Igår hade jag jättekul btw, Maria, Nejra och jag träffade Sebbe och Douglas. Roliga grabbar ;) Träffar er gärna igen snart!

2011-08-13 @ 13:44:53

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/august/lordag-dagens-blogg.html#comment

2011-08-13 @ 15:06:19



Hej hej, nu är dagens blogg avslutad, det var jäääääätttteskoj att dy var med, så va med igen.

Det tar bara 1 minut att kommentera, men ny omgång kommer om ca 1 timme!

Och kolla vem vinnaren är just nu, Ha en bra dag!

Gilla gärna min fanpage: http://facebook.com/mohammedipage



Men vad gör du då?

Ha en bra dag!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment