@ Julias place

2011-08-23
Just nu sitter jag hemma hos Julia i Jönköping. Jag har inge dator där jag or så passar på nu när jag är här! De två första dagarna på PreIBa har varit hur awesome som hest! Bland annat har vi gjort en "IB-flagga" som var 21 ihopsydda lakan. Fatta vad stort! :D Idag hoppade vi även från Munksjöbron, fränt. Fick gå blöta genom stan utan skor. Jag är så sjkt jävla glad att jag inte går i Vetlanda. Detta är nog något av det bästa jag gjort i hela mitt liv. I och för sig har inte skolan riktigt börjat än så jag får väl e hur jag pallar det. ME FAN VAD NICE DET ÄR!'

Det känns lite konstigt att bo själv men ändå skönt på något sätt. Måste handla idag. Jobbigt.. Lite update ifrån mig. Kommer inte bli mycket bloggande pga att jag inte har någon dator.

PUSS

2011-08-23 @ 19:17:22

egentligen kan du inte säga att du är glad över att inte gå i vetlanda för du vet inte hur det hade varit ifall du gick här, kanske hade tyckte det var chill ändå, eller visst...man kan tycka det men just saying :)

2011-08-24 @ 09:02:08

God morgon sötnos:) Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/onsdag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-08-24 @ 12:59:35

härligt jao ;P händer något skoj idag? :P kramis

2011-08-24 @ 14:40:44

Otroligt fin header :)



Kika in i min blogg där du just nu får GRATIS frakt och grymma rabatter på in1.se där du kan köpa din egna jumpsuit :) Unikt erbjudande - endast hos mig!! (Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/2011/august/gratis-frakt-och-rabatt-pa-din-inone-passa.html)



Glöm heller inte bort mina tävlingar :) Kram

2011-08-26 @ 18:36:02

Fick du dina Dr. Martens sålda? :)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment