Klart!

2011-08-20
Nu är jag faktiskt helt klar med blogg-reoveringen tror jag! Som ni ser gillar jag orange, haha! Men vad tycker ni? Bättre eller sämre än innan? Något som ser konstigt ut som jag borde ändra?
Vet om att det ser olika ut i olika webbläsare. Själv använder jag google chrome så det kan mycket väl se konstigt ut i andra webbläsare.
Klockan är nu tjugo i två och jag är sjukt jävla trött, ändå kan jag inte sova..! Får lite damp på det. Hur ska jag orka gå upp vid sju sen när skolan börjar om jag inte kan sova? Galet..
Ikväll blev det förresten att jag stannade hemma, tänkte ju vara med tjejerna sista kvällen jag kan innan jag flyttar men jag fick visst inte plats så jag fick stanna hemma. Lite trist sådär, men men. Får träffa dom om ett par veckor istället igen! Jag antar att jag borde försöka sova igen. Så gonatt och puss på er!

2011-08-20 @ 13:29:01

Men blä på dig, jag tänkte ju ha oranget tema när jag ska göra om min blogg, haha ^^


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment