my feet hurts, and it´s awesome

2011-08-06
Har fortfarande lite ont i fötterna sen igår. Blev roligast på slutet, som det brukar vara. Det är därför man inte vill åka hem! Kul var det iaf!
Ikväll kan det bli att vara hemma hos Emmie då hon kanske är ensam hemma. Annars får jag hitta på något här då jag OCKSÅ är ensam hemma ikväll. Mamma är hos en kompis. Ska nog baka en kladdkaka snart, är så sugen på det!

Galet vad jag sov gott inatt men ett litet pip i öronen från musiken som spelades. Älskar!

Tänk.. Om en vecka flyttar jag. SATAN VAD SKÖNT! Ska städa mitt rum idag och tvätta allt som jag ska ta med mig och packa ner mina saker i lådor och väskor och så, så det bara är att lägga det i bilen och flytta upp det på fredag eller lördag nästa helg. Har ju inga möbler än men det löser sig sista veckan på lovet eller när skolan har börjat. Det beror på vad jag hittar i second hand- butikerna i Jönköping.

Btw så håller min töjning på att läka med! Fick ju göra så att det började blöda för att få in smycket, härligt nu i rötmånaden! Blev lite nervös när mamma började prata om blodförgiftning.. Men som sagt, det håller på att läka, visst blöder det fortfarande lite.

Nu ska jag baka kladdkaka. MUMS! :3






Ganska nyvaken faktiskt..

2011-08-06 @ 15:54:22

Snygg du är!

2011-08-06 @ 16:02:58

- de är bra :) vilka artister såg du ?


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment