på tåget

2011-08-15
Sitter just nu på tåget mot Nässjö och lyssnar på Kapten röd, mums! Väskan jag hade med mig var inte den lättaste kan jag säga! Har ganska ont i axeln nu, men men, I better get used to it! Ikväll vet jag inte vad jag ska göra faktiskt antingen blir det att vara med mina söta vänner, annars är jag med min mamma och syster. Hade egentligen tänkt att jag skulle köpt en hårfärg idag, tänkte inte på att jag kunde göra det när jag gick på stan i Jönköping. Men jag får springa till H&M så hinner jag nog köpa den så blir det färgat ikväll, awesome! Är ju i Vetlanda 17:51 så det löser sig :) 

Någonting har känts konstigt idag. Jag har varit lite yr hela dagen och när jag blundar känns det precis som när man går och lägger sig efter att ha varit ute och festat. Allting snurrar runt. Ganska jobbigt faktiskt.. Har dock inte ätit så mycket idag, men det började redan när jag vaknade så jag vet inte vad det är. Förresten somnade jag hos tanläkaren för först fick jag gå in i rummet så kollade vi skenan om det funkade, vilket det inte gjorde så då fick jag gå och sätta mig i väntrummet i en timme medan de gjprde en ny, mjukare, skena. På den timmen somnade jag. Måste ha suttit väldigt konstigt för satan vad ont jag hade sen när jag vaknade! Men men, nu ska jag svara på ite kommentarer. 
PUSS


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment