Quick update

2011-08-01
Idag har jag jobbat, jobbade till och med över en halvtimma så får jag gå tidigare imorgon. Awesome!
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra och har inte bestämt mig för vad jag ska göra ikvällheller, om jag ska med Maria och Emina till Teo för att titta på film eller om jag ska vara hemma, mamma kommer hem ikväll från att ha varit på jobbintervju i Halmstad. Hoppas hon får jobbet! Hade varit så jävla fränt. Men men, får se hur intervjun gick sen när hon kommer hem. Eller om jag hittar på något annat ikväll.

Funderar på om jag ska ta mig ut och försöka sola lite, men känns inte som att det är tillräckligt varmt för det. Knappt någon sol idag. Ska förresten tvinga mitt öra att töjas lite till. Så jäkla svårt att få i töjningssmycken. Galet så otöjbara öron jag har.. Men men, vill inte få någon inflamation mitt i rötmånaden.

Snart kommer mina Dr Martens!

2011-08-01 @ 16:08:45

anmäl dig på dagens blogg :)

http://bellahuuynh.blogg.se/2011/august/vinnare-2-.html#comment

2011-08-01 @ 17:28:05

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg :D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :)



:)

2011-08-01 @ 17:40:17

- Nej, har inga egna hästar.. hjälper några med deras hästar :)

har du några husdjur ?<3

2011-08-01 @ 21:57:52

haha så söt duee Önska din mamma lycka till :D

Följa varandra via bloglovin?


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment