Shame on me, I guess

2011-08-10

Känns som att det var jättelänge sen jag bloggade, eller ens var inne på blogg.se och kollade på kommentarer och så vilket även betyder att jag hade en del kommentarer att svara på. Men det är bara kul! Jag tror inte att jag har gjort något speciellt egentligen sen jag bloggade sist. Har varit hos mormor och pratat en hel del, igår. Var och hämtade mina Dr Martens men blev lite besviken då dom var lite för små. Får se hur jag ska göra med dom. Kanske ska jag sälja dom vidare? Om du, eller någon du känner vill ha ett par vinröda Dr Martens i storlek 3 (35-36) 10-håls med stålhätta. Kommentera isf!

Fick just en dålig nyhet, mamma fick inte jobbet i Halmstad. Fuck.. Kändes verkligen som att det var hennes tur nu.
Det förstörde min dag lite.


Jag just nu


2011-08-10 @ 17:48:58

va gärna med på dagens blogg tävling

2011-08-10 @ 22:27:54

Hur mycket säljer du dem för?:D


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment