Stressad= mitt nuvarande liv

2011-08-31
Gah! Jag är stressad hela tiden! Men det hör väl till när man går i skolan antar jag. Om två dagar fåt vi våra datorer, happyface! Imorgon ska jag till den kliniska bettfysiologiavdelningen på vårdcentraken. Gissa varför? Haha, nej men jag ska dit pga min käke. Har ju en del problem med den så måste gå ifrån lektionerna 11:40. Gillar inte att jag måste gå på skoltid..! Har iaf ätit mat idag och inte bara yoghurt eller mackor! Så mamma, om du läser det här kan jag säga att jag ätit gulaschsoppa med crème fresh i. Jättegott :)
Nu måste jag iaf ta tag i plugget. (JAG VILL INTEEEEEEEEEEE) Ska lära mig être och avoir i franskan i typ alla tema-former och sen måste jag påbörja ett skriftligt arbete. Och gah! Kom på att jag ska ha en oral presentation om my favourite place! Hm.. Vet inte hur jag ska börja med det. Kan även säga att mitt resultat på franskadiagnosen var 8/57. Rkitigt nöjd! NAT!! Vill nästan byta till kinesiska..
Hjälpte även julia att tona sitt hår idag, men det blev inte riktigt som det skulle.. Bättre lycka nästa gång! På tal om det måste jag också tona mitt snart igen.. Usch, en gång i månaden. Men visst, jag ska vara glad att håret växer iaf!
Känner att jag skriver väldigt mycket, lite för att försöka skjuta fram pluggandet men jag kan ju inte skriva i evigheter, wä..


Och den här underbara senapsgula halsduken på Gina Tricot! Hittat en till som jag ska köpa :D


Bilden är inte så bra men det här är mina högmidjade Cheap monday-jeans från Bobbys! Det syns inte att de är höga på bilden, får fixa en bättre snart!


Choklad är min bästa vän ♥


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment