@ Vetlanda

2011-08-26
Jag är nu hemma i Vetlanda igen. Känns skönt att kunna prata med mamma och syster igen, har faktiskt saknat dem lite fastän jag bara varit hemifrån i en vecka. Däremot har veckan i Jönköping varit hur jävla awesome som helst! Har träffat så många härliga människor och de flesta lärarna verkar asbra! I'm Happy.
Imorgon blir det att åka upp till Jönköping igen på en diplommiddag tror jag. Sara, som gått IB på Per Brahe ska få sitt diplom för att ha klarat linjen. Fett nice. Ska blir kul. Kul att lärarna kommer få se att vi är syskon, ehe. Alla har ju inte listat ut det än. :) Ska nog ha på mig min avslutningsklänning.
Förresten får jag nog med mig mammas dator till Jönköping på måndag, då slipper jag känna mig så ensam. På fredag får jag min egna från skolan. *Happyface*

2011-08-26 @ 20:33:40

sv: kul att du är med och tävlar i dagens blogg :) du får gärna gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

2011-08-27 @ 14:15:27

Hallå där:) Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya

omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/lordag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-08-27 @ 16:10:29

låter nice, vilar just nu...trött från igår ^^ vad görs? :)

2011-08-28 @ 13:39:59

Vinnaren av Veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-d.html#comment


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment