Vissa band kallas för blodsband, oavsett vad jag har gjort har ni alltid stått med öppen famn

2011-08-18
Dessa dagar i Jönköping med Emmie har varit awesome! I och för sig finns det inte så mycket att göra i mitt rum eller där jag bor då jag varken har tv, dvd, dator eller någonting! Har bara en säng i möbelväg en så länge. Börjar få lite småpanik över hur jag ska göra. Får väl ta gamla möbler jag har hemma och byta under under tiden då jag bor där när jag heter möbler på second hand så småning om. Det kommer ju in nytt hela tiden så det löser sig nog.  Ska nog åka upp med pappa på söndag i vilket all och ta med mig lite.
På lördag blir det kräftskiva. Så gott! Btw, idag hörde en tjej av sig om mina Dr martens så vi ska träffas på måndag så hon kan prova dem, får se om jag får dem sålda! Hope so!
Ikväll ska jag gå och lägga mig hyffsat tidigt tänkte jag, har kanske inte sovit underbart bra jämte Emmie som pratar ganska mycket i sömnen och sparkas när hon känner för det. Ändå mysigt. :)

2011-08-18 @ 23:26:57

Ha en bra kväll!

2011-08-19 @ 07:13:41

God morgon sötnos :) Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/fredag-dagens-blogg-2.html#comment



2011-08-19 @ 11:51:04

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/august/fredag-dagens-blogg-2.html#comment


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment