Who says I can´t be free?

2011-08-20
Nu sitter jag och äter frukost. Rostat bröd med kräftstjärtar och en hallonsmoothie till, riktigt gott! Senare idag blir det ännu mer kräftor då jag och min syster ska åka till sommarstugan när hon slutat jobba på kräftskiva med far, Lotta, faster och kusin :) Kommer inte ens ihåg sist jag åt kräftor, kanske var förra året.. Who knows?
Anyway, idag ska jag packa och tömma möbler. Möbler jag ska ta med mig till Jönköping. Vill inte ha de här! :( Har dock inte hittat några andra jag vill ha än så får väl nöja mig med det så länge.
Nu ska jag dampa loss till elektromusik och sen börja packa :)

2011-08-20 @ 12:08:16

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/august/lordag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-08-20 @ 14:25:38

Hej! :) sugen på lite nya läsare såhär till skolstarten? Anmäl då din fina blogg till min DagensBlogg där vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) drar en vinnare IKVÄLL klockan 23.59 :) kramis



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har.html#comment


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment