You and me, you and I, us two, we

2011-08-19
Känner inte för någonting idag. Bara att ligga under en filt men en kopp varm choklad och titta på film. Ska kanske göra det senare om jag inte har något bättre för mig. Senare ikväll ska jag nog vara med Nejra, Emina och Maria. Hoppas Emmie kan vara med också! Samlade en sista gång innan skolan börjar :)
Var nere på stan med syster innan och kollade in lite snygga höstkläder, blev så sugen på att köpa både vantar, halsdukar, mössor och koftor!  Har dock inga pengar just nu så får ta lite av min lön till det. Jag menar, jag måste väl också få unna mig lite kläder? Ja, det tycker jag!
Kanske ska fixa lite med bloggen idag? Får se. Kanske ska försöka fixa en ny header. Enkel i så fall. We´ll see.

2011-08-19 @ 14:21:00

oki, kollar på tv just nu ^^ händer denna fredag? kram

2011-08-19 @ 15:32:50

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg :D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :) :)

2011-08-19 @ 17:15:12

Tack, det är bra ^^


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment