andra advent

2011-12-04
Tiden går så fort, det är redan andra advent. Dagens planer är att titta på fjärde delen av adventskalendern, få tag i min Hello Kitty- kalender som är hos pappa, avfärga håret och plugga kemi, fysik och engelska. Ikväll ska jag åka tillbaka till Jönköping igen, känns inte lika tungt som det gjorde i början. Har dock inte bestämt mig vilken tid jag ska åka men det bestämmer jag senare.

2011-12-04 @ 12:06:28

Re: Nja, jag gick ju från en stenålders Sony ericsson och hade heller aldrig använt ett touch-keyboard innan men jag tyckte jag fick in tekniken ganska fort :) Nån du känner kanske har en iPhone, du kan ju fråga om du får testa att skriva lite så att du iaf vet hur det känns. Det gjorde jag :)

2011-12-04 @ 20:49:23

lägg upp en bild när du avfärgat håret, vill se :')

2011-12-04 @ 21:04:24

Glad andra advent ♥


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment