feeettt sugeeen

2011-12-19
Är så fett sugen på att klippa mig såhär! Satt och tänkte på det på tåget till Jönköping. Har tänkt på det ett tag faktiskt, men vågar egentligen inte klippa av håret. Vet dock inte om jag skulle ångra det eller inte. Får nog fundera lite till. Om jag klipper mig såhär lägger jag även i en färg som är så lik min egna som går att få så slipper jag färga sen. Förhoppningsvis! (BLEV SUPERSUGEN PÅ ATT BLI BLOND IGEN MED MED DET KOMMER JAG INTE BLI)

2011-12-19 @ 08:24:00

Godmorgon! Länge sedan :) nu har dragit igång "VECKANS AWESOME" anmäl dig på bloggen vettja ;) ha en bra måndag!

2011-12-19 @ 12:42:45

Nu har jag haft min sista tenta och kommer att bli snabbare på att svara på kommenterer i fortsättningen :D ! HAr haft så mycket att göra i veckan så har inte hunnit med. Men nu har jag jullov :D !! Ska till sälen och Kanarieöarna, ska du hitta på något kul på nyår eller i jul :) ??



Kram från mig, BEa !

2011-12-19 @ 12:46:37

Var med och tävla om båda säsongerna av SOLSIDAN i min blogg om du känner för det :)

2011-12-19 @ 16:27:54

Hihi, tänkte kommentera på det andra inlägget du skrev om hår att du skulle kanske klippa det kortare, typ så som på bilden, det skulle nog vara jättesnyggt på dig! :))

2011-12-20 @ 21:53:29

gör det! jag klippte ju av mitt hår ungefär i den längden och jag trodde att jag skulle ångra mig jätte mycket. men har inte ångrat mig en sekund!

go for it


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment