går omkring i onepiece och klackar, bara för att jag kan

2011-12-31
Tagga nyår! 2011 känns som att det var varit ett år med många bra och dåliga stunder. Känns dock som att det har varit fler dåliga. Därför känner jag att 2012 ska fan bli det bästa året på länge! Jag har en del nyårslöften till mig själv som jag verkligen ska försöka hålla eller iaf bättra mig mot målet. Ikväll blir det 3-rättersmiddag med Emmie oc Maria. Sen ska vi mötas upp allihop och gå till Daniel där det blir fest för hela slanten med mycket folk! Torget vid tolvslaget och kolla på fyrverkerier och efter det vet jag inte riktigt vart jag tar vägen men det får jag se :) Nu ska jag fortsätta måla naglarna och sätta på ansiktsmask osv. Lite "ta-hand-om-mig-själv-tid" och sen ska jag sminka mig och fixa allt som ska fixas. Åh det kommer bli så grymt!
Här är skorna jag köpte med! De är hur bekväma som helst. Känns som att jag skulle kunna gå en promanad i dom utan besvär! Bra köp. 190kr på Nelly.com.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment