JULLOV!!

2011-12-21
ÄÄÄNTLIIIGEEEN!! Nu har jag jullov :3 Fett! Är så skönt att jag har nu sovmorgon i 3 hela veckor, heheheheh
Ikväll, som jag har skrivit tidigare är det ju IB-fest. Har två, kanske tre som ska sova hos mig efter. Känner att jag måste komma i säng inatt och sova några timmar om jag ska orka köra igen torsdag kväll! Längtar lite till Vetlanda, mest för att få prova skorna jag beställde från Nelly.com. Tänk om de är alldeles för höga för att jag ska kunna gå i dom?! Har läst flera stycken som skrivit att de har fått skicka tillbaka skorna för att de var för höga. De är 11 cm. 14cm klack och 3cm platå. Hoppas jag jag har så pass bra skillz att jag fixar det! Annars blir det väl att öva och öva och öva. Vill fuckin ha dom!! :(( Jag menar, hur läckra??!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment