Linda, nyvaken, ska smyga ut och hämta posten utan att någon ser henne

2011-12-28
Nu var det såhär att jag väntar på ett brev från Nelly.com och tänkte kolla om det fanns i brevlådan när jag vaknade. Eftersom jag var nyvaken och så ful jag bara kan vara tänkte jag att om jag smyger upp dörren till en liten glipa ser jag om det kommer någon, typ grannen. MEN, när jag fått upp en liten glipa så att jag ser ut står grannen där och tittar in!! Jag utbrister OJ! och gömmer mig, sen kom jag på att hon såg mig och säger "gud vad rädd jag blev!" samtidigt som jag öppnar dörren lite till för att liksom visa att jag inte alls gömmer mig. Istället går hon in till sitt utan att säga något och jag stänger dörren som jag öppnar en halv minut senare, springer till brevlådan, tar ett brev som inte var mitt utan till syrran och springer in igen! Känner då hur pinsamt det kommer bli att träffa grannen igen.. fml


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment