nu behöver jag lite hjälp...

2011-12-03
Är inne på att skaffa både ny mobil och nytt abonnemang. MEN, jag vet inte om jag ska köpa en vit iphone, blir en iphone 4 i så fall tror jag. Eller en htc chacha, HJÄLP MIG?! Vilken är bäst osv. Kommentera!





2011-12-04 @ 10:19:31

Är ju själv iPhone 4-ägare så rekommenderar verkligen den. Hos iPhonen finns det ju så grymt mycket appar som du inte kan ha till en HTC och den är mycket stilrenare och snyggare in my opinion. Sen är det ju en fråga om man gillar tuch-keyboard eller inte och sånna småsaker så egentligen är ju detta en personlig smaksaks-fråga. Men jag väljer iaf iPhone över alla andra telefoner :)

2011-12-04 @ 12:18:02

Köp inte en telefon med tangentbord!!!

Touch all the way, annars blir allt så pilligt på skärmen och svårt att trycka på.


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment