otur i spel, tur i kärlek och vice versa

2011-12-18
Jag har inte tur i något så det där med otur i spel och tur i kärlek stämmer inte. That's it. 
Det är sjukligt vad trött jag är, orkar ingenting och fasar för att somna på tåget ikväll..
Är sur för att jag hittat perfekta nyårsklänningen med matchande skor till. Självklart blir denna summan 1200kr tillsammans, inte jätteförligt, men fortfarande för mycket att slänga ut mellan jul och nyår. fml.
Kan ju inte låta bli att se högen med inköp från Kan dee växa lite varje dag också. Varför kan jag aldrig få vinna någon av de snygga sakerna hon lottar ut på sin blogg? :( 
Borde börja skriva den där förbannade recenssionen, men orkar inteeeeee
Sen har jag en fråga till er som läser min blogg, och kommentera vad ni tycker! Vad ska jag göra med mitt hår? Klippa, färga osv. Har verkligen ingen aning!

2011-12-18 @ 17:44:43

Snagga allt

2011-12-18 @ 20:46:52

tycker att ditt hår är hur fint som helst som det är!

2011-12-19 @ 13:53:30

självklart är du jättefin som håret är nu, men page skulle väl va roligt?! :)) <33


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment