untz untz untz

2011-12-20
Alla är inte glada över att se gamla bilder, därför tog jag bort den för er som hann se den! :)
För övrigt har jag nu städat mitt rum och är nääääääästan klar! Ska bara diska och plocka undan lite på skrivbordet och så. MÅSTE verkligen skriva den där recensionen idag, orkar egentligen inte. Jag har blivit så bra på att spendera min lediga tid på andra sätt. Slutade ju innan tolv idag och tiden har bara flugit iväg utan att jag gjort någonting! Damn..
Imorgon är det IB-fest! Feeeeettt! Sen på torsdag är det hotellet i Vetlanda. Ska bli kul att se människor jag inte träffat på länge! :)

2011-12-20 @ 20:25:35

Hej på dig :) Vill bara tipsa en gång till om hur man snabbt och enkelt kan tjäna pengar på din blogg eller hemsida

http://sense.webblogg.se/2011/december/chayenne-tipsar-1.html

(Im srry om du inte gillar sånna kommentarer)

2011-12-20 @ 20:41:34

Hej. Just nu kan man vinna en onepiece på min blogg om du vill delta! :) Förlåt om jag redan har kommenterat detta eller om du inte gillar reklam :/


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment