what goes around comes around

2011-12-01
HÅLTIMMA!!  Jag och Amanda kollade på första avsnittet av julkalenden för en stund sen. Så himla mysig! Lätt att jag ska följa den till jul. Glömde min Hello Kitty-chokladkalender hemma :( Wä.. Får väl hämta den i helgen!
Imorgon har vi Historia-inlämning (grupparbete). Ska göra klart det sista idag :) Vi har även Svenska-prov på Iliaden, typ. :) Kemi-provet ska göras på måndg btw! Måste plugga på det i helgen, ska plugga lite fysik med tror jag. (prov på onsdag!)
För övrigt är jag vrålhungrig men glad för att vi har psykologi idag! Känn som att vi inte haftd et på evigheter!

2011-12-01 @ 13:31:50

Lucka 1 har öppnats i julkalendern i min blogg! Var med och tävla om en mycket fin halsring om du vill :)

2011-12-01 @ 16:28:39

jadå vi fixar nåt:D

2011-12-01 @ 17:33:31

Hej på dig! Har en liten fråga. Är med och tävlar om en egen önskelista hos ASOS och behöver din hjälp med något som tar endast några minuter. Dessutom får du en länkning på min blogg som tack! :)

För mer information klicka på länken: http://sense.webblogg.se/2011/november/tavlar-och-vinn-din-egen-onskelista-fran-asos.html

tack på förhand <3

(förlåt om jag redan har frågat detta)


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment