ye ye, wow wow

2011-12-03
Att jag alltid kommer på nya saker att göra för att slippa plugga. Tänker alltid, jag gör bara det också, SEN kan jag plugga! Grejen är bara att det där "sen" kommer aldrig. Jag lär mig aldrig. Är som en gammal hund, Det går ju inte lära gamla hundar att sitta som man brukar säga. HAR FÖRRESTEN HITTAT EN SIDA DÄR MAN KAN KÖPA JEFFREY CAMPBELL FÖR 1050 KR!!!! DÖÖÖÖÖÖR, MÅSTE HA DOM!! ehe. Nej men seriöst. Efter jul, om jag har gott om pengar (vilket jag aldrig har ändå, så det kommer inte hända) ska jag köpa dom :D Tänk att ha ett par i garderoben, ååh
Tänkte iaf att jag skulle baka muffins och chokladbollar innan jag pluggar för att kunna äta av det NÄR jag pluggar. Men så kommer säkert mamma eller Sara komma hem innan jag är klar och så blir det inget plugg idag!! Jo, jag ska försöka.. Börjar tro att min smiley har börjat åka ner lite, bara för att mamma sa det.................

2011-12-03 @ 21:24:07

Åh, vilken sida? :')


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment