Ett frågetest

2011-02-01
Jag hittade detta testen på den här bloggen. Tänkte att det kunde vara lite kul :)

Utseende
1. Vilken ögonfärg har du?: Blå
2. hur lång är du?: 1.60 m
3. vilken hårfärg har du: Brunt egentligen men rött just nu
4. Långt eller kort hår?: Långt
5. Piercingar?: En i läppen (ska ju göra en till), industrial i örat,en i naveln och förövrigt en töjning och 2 hål i örat
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: Gröna
7. Hur lång skulle du vilja vara?: 1.65 m ungefär
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: Antingen mörkbrun, näst intill svart eller naturligt rödhårig
9. Vill du ha kort eller långt hår?: Långt
10. Skulle du vilja ha piercingar, isf vart? Ja, lite överallt egentligen, höftpiercingar, näsan, 2 till i naveln, läppen, tungan osv men det kommer jag inte göra.


Senast du

11. Åt mat?: Äter just nu
12. Drack?: Same


13. Fick sms av?: Erik Karlkvist
14. Skicka sms till?: Nejra
15. Sa?: Vad jag sa? Hejdå kanske..
16. kramade?: Mamma

19. du spydde?: Jag vet inte, 3 månader sen kanske
20. Du skrattade rikitgt mycket?: Idag!

kärlek

21. Är du singel?: Ja
22. Förhållande med?: -
23. Ditt längsta förhållande?: Typ en vecka
24. Med vem då? Pontus Vilén
25. När någon säger din första kärlek, vad tänker du då? Kan den komma snart?
26. Har du varit/är riktigt kär?: Nej
27. Gillar du någon just nu?: Nej
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: Inget
29. Vill du vara singel?: Nej
30. Vill du gifta dig?: Någon gång, ja.
31. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: -


vänskap

32. Den som vet mest om dig? Emmie tror jag
33. Den vän som du har känt längst?: Emmie
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän?: Jag vet inte, vill ha både och!
35. Någon du saknar att umgås med?: Maria
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: Inte helt
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: Ja, men inte som jag tappat kontakten med
38. Den du har mest minnen med?: Emmie
39. Bra vänner du inte träffar ofta?: Många
40. Har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu? : Ja


övrigt

41. musiksmak?: Allt från elektro till screamo
42. sport?: Gymnastik
43. galen eller lugn: Beror på situationen
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: Ja
46. Har du hört att du borde bli modell?: Ja
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: Underkläder
50. Vad tänker du på just nu?: Vad jag har för underkläder på mig nu..ehe

2011-02-01 @ 17:44:08

Grym man är... :D

2011-02-01 @ 18:35:58

Erica= attention whore

2011-02-01 @ 22:19:04

Vadå Erica = attention whore?




Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment