För varje dag som går kommer våren närmre

2011-02-17
Ki-box passet var för jäkla jobbigt! Eller är det jag som är otränad? Kan vara så..Men det var ganska kul ändå, har aldrig riktigt boxats innan men nu fick man slå allt vad man hade :D Jag upptäckte då att jag inte kunde slå så hårt..ehe. Tror iaf jag ska gå på det fler gånger men inte så ofta.

Efter träningen duschade jag och lite så, sen såg jag att I am legend gick ikväll och det är en av mina favoritfilmer så självklart var jag tvungen att kolla på den. Satt nästan och grät!

Tillbaka till "vårämnet". Nu när jag har köpt en jeansjacka känns det som att våren tagit ytterliggare ett steg närmre. Den är fortfarande galet långt ifrån men ändå.. Tänk så härligt när snön smälter och det börjar bli varmare. Man tar av sig alla tunga vinterkläder och tar istället på sig en tunn jeansjacka och ett par converse.
Fuck vad jag längtar!

2011-02-18 @ 00:04:53

Åh, "I am legend". Den är superbra! <3

2011-02-18 @ 11:07:31

åh vill oxå ha lov :(


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment