Förvirrade tankar

2011-02-10

Det är som att jag har någonting inom mig som bara gnager och gnager, det slutar inte. Jag vill bara springa ut i snön, utan skor eller ytterkläder, bara springa. Så långt jag bara orkar och sedan slänga mig i snön. Känna hur kylan går igenom kläderna och bara vara. Här och nu. Jag vet inte vad jag tänker på, det går inte att fokusera. Det är som att jag tänker på allt, men ändå inget. Det går inte att sitta still och man vill slänga ur sig alla orden men man vet inte vad man ska säga. Det drar mig neråt och vägrar släppa taget om mig.


2011-02-11 @ 09:06:49

There's on cure and one cure only, hug people! <3

2011-02-11 @ 09:24:04

Då passar det perfekt med att pilla på sina bröstvårtor :3

2011-02-11 @ 11:30:46

Hej!



Lämna gärna din åsikt i Dagens fråga som idag handlar om mobiloperatörer.



Besöker du The Edge glöm inte att även anmäla dig till Veckans blogg där du kan bli länkad hela nästkommande vecka.



Önskar dig en fortsatt härlig fredag!


Leave a comment



Name
Remember me!

Email

Website adress

Comment